Weer op pad - Reisverslag uit Mansfield, Verenigde Staten van Ruud Leede - WaarBenJij.nu Weer op pad - Reisverslag uit Mansfield, Verenigde Staten van Ruud Leede - WaarBenJij.nu

Weer op pad

Blijf op de hoogte en volg Ruud

19 Juli 2016 | Verenigde Staten, Mansfield

Een tussendagje. Op richting Boston en omgeving. Zo'n ritje valt wel mee, al is het nog steeds lastig in te schatten hoe groot de camper is. Voor Amerikaanse begrippen in het een klein ding. De buurman op Canoe River Camp, de plek waar we nu staan parkeerde een riante touringcar, waarna de familie uit een SUV stapte. Zo kan het dus ook.
Na de incheck gegeten en weet vertrokken richting Newport, een stadje met prachtige huizen aan de oceaan. Beste ervaring daar de koele zeewind. Het is namelijk nog steeds erg warm. Op de camping gegeten, gedominoot en geslapen. Vandaag staat Cape Cod op programma met daarna een bezoekje aan een facebookvriendin van Lidi. Kortom weer een goedgevulde dag.

• 19 Juli 2016 - 20:02

Lettie:

Leuk, jullie verhalen! Wij als "oude" camperaars weten als geen ander hoe je moet wennen aan van alles: slapen, geluiden, afmetingen enz. Maar leuk het is!!! Verheug me alweer op het volgende verslag. X