Naar Montreal - Reisverslag uit Montréal, Canada van Ruud Leede - WaarBenJij.nu Naar Montreal - Reisverslag uit Montréal, Canada van Ruud Leede - WaarBenJij.nu

Naar Montreal

Blijf op de hoogte en volg Ruud

30 Juli 2016 | Canada, Montréal

Een drukke dag in Canada. Na alle opstartperikelen vertrokken we om 9.15 uur in de richting van de Chute de Montmorency, een prachtige waterval in Quebec. Mooie plek met alle mogelijkheden het ding te bekijken. Je kon zelfs tokkelen en dat had Lidi graag gedaan, ware het niet dat je dat aan het begin van de wandeling moet regelen en dat hadden we niet gedaan.
Na de waterval kwamen de winkels. De applestore, waar beide jongeheren zichzelf hebben voorzien van een MacBook. Daarna de supermarkt voor de broodnodige nuttige inkopen. Bepakt en bezakt werdvervgens de reis naar Montréal gestart. Die reis is saai, vier banen immer gerade aus. Twee opmerkelijke feitjes. Een trein met containers van een kilometer of twee en een tank durf waarbij de camper 150 liter benzine lustte. Zo'n camper zuipt aardig door. Rond half zes arriveerden we op een camping aan de snelweg. Vanaf ons plekje zien we de auto's voorbijsnellen en dat is best bijzonder. Morgen wacht Montréal. Ritje met de campernaar de metro en dan knallen.