On the road - Reisverslag uit Lancaster, Verenigde Staten van Ruud Leede - WaarBenJij.nu On the road - Reisverslag uit Lancaster, Verenigde Staten van Ruud Leede - WaarBenJij.nu

On the road

Blijf op de hoogte en volg Ruud

06 Augustus 2016 | Verenigde Staten, Lancaster

De langste rit van onze tour. We zijn in totaal achtenhalf onderweg geweest voor 550 kilometer. Hier en daar een plaspauze, wat eten, file, enz. Een hele tijd met als hoogtepunt een aanhouding op de snelweg omdat niet voldoende van baan werd gewisseld bij zwaailichten. Na een woeste achtervolging werden we aan de kant gezet. Het liep uiteindelijk met een sisser af, want de agente vond het wel leuk met Nederlanders te converseren. De hond van haar had namelijk een Nederlands paspoort.
Verder weinig spannends onderweg. We zitten nu wel op de mooiste camping tot nu toe. Beetje scheve plek, maar heel netjes! Nu aan de takeaway met patatten, pizza en snacks. Morgen weer een serieuze dag, gelukkig!