Back naar de Big Apple - Reisverslag uit Long Island, Verenigde Staten van Ruud Leede - WaarBenJij.nu Back naar de Big Apple - Reisverslag uit Long Island, Verenigde Staten van Ruud Leede - WaarBenJij.nu

Back naar de Big Apple

Blijf op de hoogte en volg Ruud

08 Augustus 2016 | Verenigde Staten, Long Island

Kilometers vreten! Vandaag van Elisabethtown naar Long Island. Eerst een mooie amerikaanse start met ontbijt in een diner, een hele goede diner. Dus ontbijt met pancakes, gebakken eieren, toast, muffin, worstjes, jus, koffie en water. De reis verliep soepel tot de skyline van New York in beeld kwam. Daar moesten we de George Washington brug over en dat is een hele klus als daar net een ongeluk is geweest en je de regels niet goed kent. Na eindeloos geploeter kwamen we bij de tolbomen van de lowerbridge en daar mochten we niet verder: gastank in de camper mag niet. We werden in de gillende drukte op een zijspoor gezet, waarna we na ruim 20 minuten onder begeleiding van een politieauto op het goede spoor werden gezet. Bruggetje over kostte 42 dollar, maar dan heb je ook wat. Na nog wat fileleed en een 16 dollarbrug werd net voor vijf uur de laatste kampeerplek bereikt. Net op tijd want de meneer wilde net zijn bullen pakken. Net plekje, wat opruimwerkzaamheden en de laatste campernacht kan beginnen. Morgen weer een echt dak boven het hoofd en weer veel te doen!

• 08 Augustus 2016 - 06:54

Lettie:

Jeetje, wat gaat t snel hè? Zit jullie fantastische reis er bijna op! Ik zal de (dagelijkse) update best missen. Geniet nog even een paar dagen en als jullie terug zijn, snel afspreken om alles 'live' nog eens te horen!

• 08 Augustus 2016 - 13:58

Ruud De Leede:

Leuk dat je het leuk vond! Voor ons is het ook een geheugensteuntje. Kunnen we ons achteraf tenminste herinneren wat we nu echt gedaan hebben.