Weer in beweging - Reisverslag uit Lake Luzerne, Verenigde Staten van Ruud Leede - WaarBenJij.nu Weer in beweging - Reisverslag uit Lake Luzerne, Verenigde Staten van Ruud Leede - WaarBenJij.nu

Weer in beweging

Blijf op de hoogte en volg Ruud

04 Augustus 2016 | Verenigde Staten, Lake Luzerne

Een vroege start vandaag, want de RV moest in reparatie en daarvoor moesten we vroeg in Fort Edward zijn, een plaatsje zo 40 kilometer bij de camping vandaan. Daar kwamen we keurig op tijd aan, waarna we eerst vreemd werden aangekeken en daarna vol begrip werden ontvangen. De mensen klommen op het dak en troffen daar meerdere lekken aan. Die lekken werden met een tube of vier van de fijnste kit weer dichtgemaakt. Vervolgens werd ook de aansluiting voor het water vervangen zodat we daar nu ook zonder bijzondere inspanningen gebruik van kunnen maken. Om een uur of elf reden we weer weg. In de tussentijd hebben we ons vooral bezig gehouden met compensatieregelingen, want twee dagen stress bij de familie mag wat kosten.
Op de terugweg is een outletcentre aangedaan. De buit: twee paar sportschoenen, vijf spijkerbroeken, twee jassen, twee shirtjes, twee pakken sokken, een schoenlepel, een bus thee en een trui. De prijsvraag voor vandaag: voor wie zijn de meeste items bestemd? De prijzen zijn voor Nederlandse begrippen laag, dus het is wel de moeite waard om toe te slaan.
Bepakt en bezakt zijn we daarna Lake George Village ingereden voor een kleine wandeling en een drankje. Dat hebben we in de Adirondacks Pub and Brewery genuttigd. Bij de bieren een hapje en het leven was weer. Uiteindelijk waren we om zes uur weer op de camping. By the way, het is prachtig weer, dus die reparatie had helemaal niet gehoeven. Maar ja, je weet het nooit met het weer. Nog twee nachten Adirondacks en dan naar Dutch Country, het land van de Amish.

• 04 Augustus 2016 - 01:17

Lotje :

Voor de prijsvraag van de dag, wat schuift het?

• 04 Augustus 2016 - 01:19

Lotje :

Ik ga voor Koen!☺

• 04 Augustus 2016 - 04:35

Ruud De Leede:

Helaas, niet Koen! Wie is de volgende inzender?

• 04 Augustus 2016 - 06:34

Lettie:

Ik ga voor Lidi! Of Ruud (die schoenlepel, hè?). Nee, toch maar Lidi!

• 04 Augustus 2016 - 14:29

Ruud De Leede:

Natuurlijk is Lidi topscorer met de meeste artikelen! Ruud scoorde het hoogst indollars!

• 05 Augustus 2016 - 06:55

Lettie:

Hey Lidi, you go girl!! Geniet lekker van je aankopen!